Ildi Fitness

TOP 10 EDZÉSHIBA

2017.05.07. 10:52 - Blog

Úgy érzed, az edzéseid nem elég hatékonyak? Nem tudsz továbbfejlődni? 

Nem szabad kétségbeesni, és főleg nem kell feladni.
Könnyen lehet apróbb hibákat véteni az edzés során, ami máris egyfajta stagnálást idéz elő.
Azt érezheted, hogy keményen dolgozol, mégsem haladsz úgy, ahogyan azt eltervezted.

Nézzük meg ezeket a hibákat:

1. Nem gondolod át, amit csinálsz. Például azt hiszed, Neked a futás a legjobb ahhoz, hogy lefogyj, holott lehet, többet ártasz vele magadnak.

2.  Másokhoz hasonlítod magadat. Minden ember más. Különbözőek a gentikai adottságaink, mások a körülményeink.  Találd meg azt a módszert, ami NEKED a legjobb, haladj a saját tempódban, és saját magadnál legyél jobb napról napra.

3.  Kedvenc testrészekre, gyakorlatokra koncentrálsz, és nem veszed figyelembe a gyenge pontjaidat. A csajok imádnak alsó testre dolgozni, mert sokkal jobban bírja a lábuk, fenekük a terhelést, mint a felső testük. 10 lányból 9 nem szereti a fekvőtámaszt. Miért nem? Mert nem bírják. Na éppen ezért kell gyakorolni. Ugyanis a testet arányosan kell edzeni ahhoz, hogy a legoptimálisabban tudjon működni.

4. Nem 100%-osan koncentrálsz az edzésre, a gyakorlatok végrehajtására.  Ha fejlődni szeretnél, nem hagyhatod, hogy edzés közben kizökkentsen egy telefonhívás, vagy bármi más.

5. Irreális célokat tűzöl ki. Kérdezd meg magadtól: mik a céljaid? Lépésről lépésre haladj a megvalósításban, különben csalódott, és elégedtlen leszel, ami elveheti a kedvedet az edzésektől.

6. Túl sok pihenőidőt tartasz az egyes gyakorlatok között. Az igaz, hogy nem szabad túlhajtani magadat, de ha túl sokat pihensz a gyakorlatok között, akkor az edzésed nem lesz olyan hatékony, illetve növeled az izmok, izületek sérülésveszélyét.

7. Nem melegítesz be rendesen. A jó bemelegítés hatására megemelkedik a pulzus szám, ezáltal az izmok vérellátása javul. Csökken a sérülések bekövetkezésének esélye, az izületek mozgásterjedelme megnő, javul az ideg-izom koordináció.

8. A régi jól bevált rutinhoz ragaszkodsz. Ha mindig ugyanazt a terhelést adod a szervezetednek, egy idő után meg fogja szokni, és megállsz a fejlődésben.

9.Túl sokat edzel. A testednek pihenésre van szüksége ahhoz, hogy fejlődni tudjon.

10. A mennyiségre törekszel a minőség helyett. Ahhoz, hogy eredményeket érj el, és fejlődj,  meg kell tanulnod a helyes technikákat. A helytelen kivitelezés, és annak berögzülése sérülésekhez, izom egyensúly megbomláshoz vezethet.

Gyere és kövess a facen

Zenei mixek

Saját készítésű mixek, melyeket különös odafigyeléssel válogattam ki. Aerobik órákon tesztelve

Meghallgatom
Nagyon fontosnak tartom hangsúlyozni, hogy a mozgásban gazdag életmód kialakításához nem feltétlenül kell edzőterembe járni.
Sokan unalmasnak találják a konditermi edzéseket, nevetségesnek és haszontalannak az aerobik órákat. Tőlük nem várható el, hogy
a mindennapi testmozgást négy fal közé zárva valósítsák meg. Számos alternatívája létezik az edzések rendszeres kialakításának.

aerobic - fitness - aerobik - személyi edző
Kérem várjon....
Kérem várjon
Szeretnél lelkiismeret-furdalás nélkül nassolni? Ez a NASI GYŰTEMÉNY megoldást jelent számodra! Most kérem INGYEN