Ildi Fitness

MEGÉRI ÉLETMÓDOT VÁLTANI

2017.11.11. 17:07 - Blog

Imádom, amikor valaki teljes elszántsággal rászánja magát az életmódváltásra, aztán szépen lassan kiderül a beszélgetésekből, hogy ő valójában az új, egészséges életmódra nem váltani akar, hanem csak kipróbálni.

Óriási különbség van a kettő között.

Ugyanis ilyenkor történik az, hogy mint a kisangyal elkezd edzeni, odafigyelni az étkezésre, és amikor úgy érzi, hogy ebből elég volt, szépen lassan visszatér a régi életvitelhez. A kilók visszaszöknek, az energiaszint ismét a béka segge alatt lesz, és az egész folyamat kezdődik elölről.

Azt kellene fejben eldönteni, hogy mi a fontos. Szerintem egy felnőtt, érett ember ismeri a saját prioritásait. Ha Neked fontos az, hogy minél tovább élj egészségesen, egy energiától duzzadó, esztétikus testben,  akkor az életmódváltás számodra egy életre szól. Nem egy elvégzendő feladatként tekintesz rá, amit ha megoldottál, akkor el is felejted.

Íme néhány jótanács, ami segíthet:

Ne kezdjünk hirtelen és drasztikus változtatásokba, az új étkezési szokásokat lépésenként vezessük be.

Tisztában kell lennünk a napi energiaszükségletünkkel, a számunkra ideális tápanyag beviteli arányokkal (fehérje, zsír, szénhidrát) és ételeink kalóriatartalmával.  

Ügyeljünk a megfelelő vitamin- és ásványi anyag bevitelre.

Együnk sok zöldséget és gyümölcsöt, mert a bennünk található emészthetetlen növényi rostok (megfelelő vízfogyasztás mellett) gyorsítják az anyagcserét.

Fogyasszunk minél több természetes és egészséges táplálékot, lehetőleg kerüljük a tartósítószert, állagjavítót, színezéket és édesítőszert tartalmazó élelmiszereket.

Nemcsak arra kell odafigyelnünk, hogy ne együnk sokat, de arra is, hogy ne együnk nagyon keveset! Az alacsony kalória bevitel meggátolja a zsírfelesleg felhasználását, mert szervezetünk úgy érzékeli, hogy éheztetjük, így a bevitt tápanyagok lebontása és energiaként történő felhasználása helyett még inkább növelni fogja azok raktározását (zsír formájában).

Fokozottan figyeljünk a megfelelő kalória- bevitelre, leginkább az edzések utáni fehérje- és szénhidrát pótlásra.

Naponta legalább 5x étkezzünk.

Gyere és kövess a facen

Zenei mixek

Saját készítésű mixek, melyeket különös odafigyeléssel válogattam ki. Aerobik órákon tesztelve

Meghallgatom
Nagyon fontosnak tartom hangsúlyozni, hogy a mozgásban gazdag életmód kialakításához nem feltétlenül kell edzőterembe járni.
Sokan unalmasnak találják a konditermi edzéseket, nevetségesnek és haszontalannak az aerobik órákat. Tőlük nem várható el, hogy
a mindennapi testmozgást négy fal közé zárva valósítsák meg. Számos alternatívája létezik az edzések rendszeres kialakításának.

aerobic - fitness - aerobik - személyi edző
Kérem várjon....
Kérem várjon
Szeretnél lelkiismeret-furdalás nélkül nassolni? Ez a NASI GYŰTEMÉNY megoldást jelent számodra! Most kérem INGYEN