Ildi Fitness

HÉTKÖZNAPI HŐSÖK (14. rész)

2017.05.25. 14:38 - Blog

Gabinál jobb alanyt nem is találhatnék annak bemutatására, hogy mennyire sok minden múlik az étkezésen.

Nagyjából másfél éve jár a csoportos óráimra, és ennek a 8 kilónak a nagy részét az utóbbi két-három hónapban adta le.
Gondolom kitalálod, hogy miért.
Amikor elkezdett edzeni, akkor azt gondolta, hogy bőven elég lesz a heti 2-3 edzés ahhoz, hogy a nem kívánt súlyfeleslegtől megszabaduljon. Aztán teltek múltak a hónapok, és a mérleg alig moccant.
Jól kifaggattam, hogyan néznek ki az étkezései, és egyből megvolt a probléma.

Nem reggelizett, és totálisan rendszertelenül evett.

Letöltötte ő is a 30 NAPOS MINTAÉTRENDET, és ahogy rá tudott állni a napi 5x étkezésre, és elhagyta azokat a felesleges élelmiszereket, amik üres kalóriát jelentettek, és amik úszógumi formájában köszöntek vissza a testén, egyből elkezdtek leolvadni róla a kilók.

Tudom, hogy ennek az egész alakformálásnak a legkínosabb, és legnehezebben tartható része a kajálás, ám érdemes belefektetni egy kis energiát, mert az eredmény hamar jönni fog pont úgy, ahogy Gabinál. :)

Innen tudod letölteni a 30 NAPOS MINTAÉTRENDET:

Gyere és kövess a facen

Zenei mixek

Saját készítésű mixek, melyeket különös odafigyeléssel válogattam ki. Aerobik órákon tesztelve

Meghallgatom
Nagyon fontosnak tartom hangsúlyozni, hogy a mozgásban gazdag életmód kialakításához nem feltétlenül kell edzőterembe járni.
Sokan unalmasnak találják a konditermi edzéseket, nevetségesnek és haszontalannak az aerobik órákat. Tőlük nem várható el, hogy
a mindennapi testmozgást négy fal közé zárva valósítsák meg. Számos alternatívája létezik az edzések rendszeres kialakításának.

aerobic - fitness - aerobik - személyi edző
Kérem várjon....
Kérem várjon
Szeretnél lelkiismeret-furdalás nélkül nassolni? Ez a NASI GYŰTEMÉNY megoldást jelent számodra! Most kérem INGYEN