Ildi Fitness

ALSZOL TE ELEGET?

2017.11.27. 11:40 - Blog

Személyi edzőként azt látom, hogy a mai (főként városi) ember rendkívül túlhajszolt. A vendégeim nagy százaléka extrém módon leterhelt, ami egy idő után totális kimerültséghez vezet.  Ilyenkor jönnek a különböző betegségek, amikből nagyon lassan tudnak kikeveredni.

A munkahelyi túlterheltséggel sajnos nem tudunk mit kezdeni. Ilyen világot élünk, ahol 2-3 ember munkáját egy személyben végzi valaki, aminek egyenes következménye, hogy az aksik lemerülnek.

Ha már a nappalunk ennyire túlhajszolt, próbáljunk meg figyelni arra, hogy az éjszakai pihenésünk minőségi legyen, és elegendő ideig tartson.

Tudtad, hogy az alváshiány akadályozza a fogyást és az egészséges testsúly megőrzését?


- aki kevesebbet alszik, annál a zsírégetés is mérsékeltebb

- aki kevesebbet alszik, hajlamos többet enni

- az alváshiány befolyásolja az étvágyat szabályozó hormonok szintjét: az elraktározott zsír mennyiségét jelző leptin szintje csökken, míg az éhségérzetért felelős ghrelin hormon szint nő

Hogyan tudsz alvásod minőségén javítani?

Edzőként természetesen a mozgás lesz az első, amit javasolni fogok. :) Egyénfüggő, hogy az esti edzés miként hat a szervezetre, van, akit felpörget, ám van, akit teljesen "kiüt", ám az biztos, hogy a rendszeres mozgás hatására javulni fog alvásunk minősége.

Lefekvés előtt érdemes csökkenteni a televízió vagy számítógép előtt töltött időt, a fény ugyanis stimulálja az agyat, és hamis éber állapotot idéz elő.

A különböző vizualizációs technikák  segítenek lelassítani az agyműködés ritmusát, így érdemes elalvás előtt alkalmazni őket. 

Gyere és kövess a facen

Zenei mixek

Saját készítésű mixek, melyeket különös odafigyeléssel válogattam ki. Aerobik órákon tesztelve

Meghallgatom
Nagyon fontosnak tartom hangsúlyozni, hogy a mozgásban gazdag életmód kialakításához nem feltétlenül kell edzőterembe járni.
Sokan unalmasnak találják a konditermi edzéseket, nevetségesnek és haszontalannak az aerobik órákat. Tőlük nem várható el, hogy
a mindennapi testmozgást négy fal közé zárva valósítsák meg. Számos alternatívája létezik az edzések rendszeres kialakításának.

aerobic - fitness - aerobik - személyi edző
Kérem várjon....
Kérem várjon
Szeretnél lelkiismeret-furdalás nélkül nassolni? Ez a NASI GYŰTEMÉNY megoldást jelent számodra! Most kérem INGYEN