Ildi Fitness

5 TIPP, AMIVEL GARANTÁLTAN HAMARABB OLVADNAK LE A KILÓK

2016.10.21. 00:00 - Blog

Fogyókúrázók, életmódváltók körében mindig az az első kérdés, hogy mikor lesz majd látható eredménye az edzéseknek, mikor indulnak meg lefelé a kilók. Ehhez elsősorban elszántság, akaraterő és kitartás kell, hiszen azt Te is tudod, hogy nem megy egyik napról a másikra, nem tudsz két hét alatt átalakulni.

Na de hogyan tudod elősegíteni, támogatni az életmódváltásod? Hogyan fogyhatsz gyorsabban? Vannak praktikák, melyek biztosan mindenki számára beválnak, hiszen az emberi szervezetnek- még ha nem is mindig működünk egyformán- vannak azonosságai, olyan „szabályok”, amik mindenkire érvényesek.

1.     Ne vásárolj éhesen!
Tudom nem mindig könnyű megoldani, de sajnos egyszerű pszichológia. Ha éhes vagy, több mindent megkívánsz, így olyat is megveszel, amire nincs szükséged, majd alig várod, hogy hazaérj és megegyél mindent, amit vettél.

2.     Ne legyenek lopott falatok!
Talán ez az egyik legnehezebb, amit be kell tartani. Azt hiszed, hogy egészségesen étkezel, megfelelő mennyiségeket eszel, de egy falat itt, egy falat ott és máris megdőlt az egész terved, miszerint betartod a napi ötszöri étkezést bűnözés nélkül.
(Ha tanácstalan vagy, hogy hogyan valósítsd meg a napi ötszöri étkezést, töltsd le a 30 NAPOS MINTAÉTRENDET, ami biztosan segítségedre lesz.)

3.     Ne falj!
Az emberek többsége sajnos próbál minél hamarabb túl lenni az étkezéseken. LASSÍTS! Ha túl gyorsan magadba tömöd a különböző adagokat, nem fogod élvezni az étkezést, de ez csak a legkisebb probléma. Az anyagcseréd, emésztésed nem fog úgy beindulni, mintha minden falatot jól megrágsz, és hagysz időt magadnak egy-egy étkezésre, ha pedig az anyagcseréd nem indul be rendesen, várhatod, hogy eltűnjenek a kilók rólad. NEM FOGNAK!
 
4.     Vigyél rendszert az életedbe!
Gondolok itt az alvásra, étkezésre, mozgásra, mindenre, amiből ki tudsz alakítani egy rendszert, egy fajta periodikusságot. Ha rendszertelenül csinálod a fent említett dolgokat, a szervezeted nem fog tudni ráállni egy bizonyos folyamatra. Hidd el, ha bevezetsz egy kis rendszert az életedbe a tested és a lelked is kiegyensúlyozottabb lesz.
 
5.     Igyál!
Ma már olyan szerencsés helyzetben vagyunk, hogy többféle applikáció is létezik, amelyek meghatározott időnként figyelmeztetnek minket a folyadékbevitelre. Igyál minél több vizet, hiszen a testünk több mint fele víz, felnőtt férfiaknál 60%, nőknél (a nagyobb testzsír-százalék miatt) 50%.

Gyere és kövess a facen

Zenei mixek

Saját készítésű mixek, melyeket különös odafigyeléssel válogattam ki. Aerobik órákon tesztelve

Meghallgatom
Nagyon fontosnak tartom hangsúlyozni, hogy a mozgásban gazdag életmód kialakításához nem feltétlenül kell edzőterembe járni.
Sokan unalmasnak találják a konditermi edzéseket, nevetségesnek és haszontalannak az aerobik órákat. Tőlük nem várható el, hogy
a mindennapi testmozgást négy fal közé zárva valósítsák meg. Számos alternatívája létezik az edzések rendszeres kialakításának.

aerobic - fitness - aerobik - személyi edző
Kérem várjon....
Kérem várjon
Szeretnél lelkiismeret-furdalás nélkül nassolni? Ez a NASI GYŰTEMÉNY megoldást jelent számodra! Most kérem INGYEN