Ildi Fitness

Személyi edzés

Az Ildifitness küldetése az egészség megőrzése, vagy ha már csorbult, akkor annak helyreállítása.

A legkifinomultabb módszer ehhez a személyi edzés, mert itt az egyéni adottságokat, élethelyzetet, egészségi állapotot , pillanatnyi fittségi szintet figyelembe véve tud segíteni a személyi edző.

Budapesti személyi edzőként tudom, hogy az egészséges életmód sokszor nehezen összeegyeztethető a nagyvárosi életformával. Budapest rohanó forgatagában kihívás találni egy olyan személyi edzőt, aki teljes mértékben képes ráhangolódni a kliensre, és türelemmel, maximális szakértelemmel, és elhivatottsággal segít elérni a kitűzött célokat.

 

Azonban ha megvannak a célok, érdemes személyi edzőt felkeresni, mert pont azt a plusz-t jelentheti számodra, ami a célok eléréséhez nélkülözhetetlen.

Első konzultáció INGYEN

Mi a személyi edző feladata?

  • A személyi edző tudja, hogy mire van szükséged ahhoz, hogy fejlődj
  • A motivációdat egyedül hamar elveszíted, a személyi edző viszont folyamatosan segít fenntartani, és erősíteni
  • A változatosan kialakított gyakorlatokat helyesen végezheted, koncentrálva közben a helyes légzésre
  • Az edző segít átbillenni az esetleges holtpontokon
  • Az edző folyamatosan nyomon követi és dokumentálja a fejlődésedet, módosítja az edzéstervedet
  • Táplálkozási tanácsokat kapsz, így a fejlődésed még látványosabb
  • A személyi edző nem csak levezényli az edzéseket, hanem mozgás tudatos életvitelre nevel, rendszerességre szoktat
     

Mi a Te feladatod?

A legfontosabb a célkitűzés, elhatározás, és kitartás. Állíts magad elé egy fitnesz célt (fogyás, izomtömeg növelés, szálkásítás, állóképesség fejlesztés, hajlékonyság növelés, stb…) határozd el, hogy változtatni kívánsz jelenlegi életviteleden, és tarts is ki az elhatározásod mellett. Nincs más dolgod, mint az edzéseken rendszeresen megjelenni, és az edzővel együttműködve feladatokat végrehajtani.
 

Személyi edzéstípusok

  • Zsírégető kardio edzés
  • Izomtömegnövelés saját testsúllyal, súlyzókkal, valamint különböző konditermi gépekkel
  • Hajlékonyság fejlesztése különböző nyújtó gyakorlatokkal
  • CROSSFIT edzés: változatos és rendkívül hatékony edzésforma, amely ötvözi a kardio, illetve erőedzést

Választható módszerek

  • Az edzéseidet én vezetem le
  • Egyedül edzel az általam adott személyre szabott edzésterv alapján
  • Egyedül edzel, de időnként találkozunk az edzésterv, valamint az étrend módosítása végett

Személyi edzés Budapesten

Fitness teremben
 
A fitness teremben végzett edzések előnye, hogy sok féle edzés eszköz a rendelkezésünkre áll, az edzés után lehetőségünk van szaunázni, amely lelazítja az izmokat, valamint méregteleníti a szervezetünket.
Konditermi edzéseimet a CENTER FITNESS-ben tartom.
 
Saját otthonodban
 
Az úgynevezett „home fitness” előnye a kényelem, és időspórolás. Az edző házhoz megy, és ha van az otthonodban alkalmas terület az edzésre, akkor akár a kertben, akár négy fal között levezényli az edzést.

Kint a szabadban
 
Az ún. „outdoor” edzés előnye, hogy kint a szabadban, a friss levegőn végzett edzések nagyon jótékony hatással vannak az emberi szervezetre. Számos formája létezik a szabadtéri edzéseknek: gyaloglás, kocogás, kerékpározás, görkorcsolyázás, stb...
Szabadtéri edzéseimet általában a Margitszigeten tartom, de megegyezhetünk más zöldövezetben is.
 

Táplálkozás

Fitneszcéljaink elérése érdekében nem elég rendszeresen sportolnunk, jelentős figyelmet kell szentelni táplálkozásunknak. A helyes táplálkozás az egészséges életmód egyik alapvető feltétele. Az egészséges táplálkozás nem a kalóriák drasztikus megvonását jelenti, hanem a gondosan megválogatott, minőségi ételek fogyasztását, a táplálkozás alapelveinek megismerését és elsajátítását.

Ehhez nyújt segítséget a mintaétrendek menüpont, amely alatt konkrét recepteket találsz, és amelyeket követve biztosan meg tudod valósítani a napi 5x étkezést.

 

 

Személyi edzés Budapesten

"... szeretek Ildivel edzeni mindig odafigyel rám..."
 

Hogyan segítek én?

Első találkozó

Első találkozásunk alkalmával megismerkedünk egymással, beszélgetni fogunk fitnesz céljaidról, arról, hogy miért fordultál személyi edzőhöz, milyenek a jelenlegi táplálkozási szokásaid, mennyit sportoltál eddigi életed során, milyen mozgásokat végzel/végeztél, mennyi időt tudsz jelenleg sportolásra szánni, van-e valamilyen egészségügyi problémád. Erre azért lesz szükség, hogy el tudjam kezdeni megtervezni a személyre szabott edzésprogramot, ki tudjuk választani a megfelelő edzéseszközöket a kitűzött céljaid eléréshez.

Állapotfelmérés

Nyugalmi mérések: testsúly, testmagasság, testkörméretek, BMI, DCS, testzsírszázalék, nyugalmi pulzus szám
Fittségi tesztek: kondicionális képességek felmérése (állóképesség, erő, hajlékonyság)

Edzéstervezés

Az elvégzett teszteket, valamint az egyéni céljaidat figyelembe véve összeállítom az edzéstervedet.
 

 

Gyere és kövess a facen

Zenei mixek

Saját készítésű mixek, melyeket különös odafigyeléssel válogattam ki. Aerobik órákon tesztelve

Meghallgatom
Nagyon fontosnak tartom hangsúlyozni, hogy a mozgásban gazdag életmód kialakításához nem feltétlenül kell edzőterembe járni.
Sokan unalmasnak találják a konditermi edzéseket, nevetségesnek és haszontalannak az aerobik órákat. Tőlük nem várható el, hogy
a mindennapi testmozgást négy fal közé zárva valósítsák meg. Számos alternatívája létezik az edzések rendszeres kialakításának.

aerobic - fitness - aerobik - személyi edző
Szeretnél lelkiismeret-furdalás nélkül nassolni? Ez a NASI GYŰJTEMÉNY megoldást jelent számodra! Most kérem INGYEN